« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Oglasna ploča
U tijeku je preseljenje na novu web stranicu. Postoji mogućnost da pojedine informacije nisu ažurirane.
Važna obavijest
Odluka o donošenju Protokola o kontroli ulaska i izlaska u školsku ustanovu
Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama
Smjernice za razgovor s djecom o teškim temama u povodu nasilja u zagrebačkoj osnovnoj školi
Nastava u drugom polugodištu počinje u utorak 7. siječnja 2025.
OŠ Ivana Rabljanina nastavlja razvoj u smjeru digitalno zrele škole
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET nositelj je programa “e-Škole: Cjelovita informatizacija procesa poslovanja škola i nastavnih procesa u svrhu stvaranja digitalno zrelih škola za 21. stoljeće” koji se provodi od 2015. do 2022. godine.
OŠ Ivana Rabljanina je jedna od 151 odabrane škole za tri godine projekta.
Puni naziv projekta jest “e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)”. Skraćeni naziv projekta jest pilot projekt e-Škole.
Opći cilj programa e-Škole pridonosi jačanju kapaciteta osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovnog sustava s ciljem osposobljavanja učenika za tržište rada, daljnje školovanje i cjeloživotno učenje.
Svrha pilot projekta e-Škole je uspostaviti sustav razvoja digitalno zrelih škola kroz pilotiranje i evaluaciju primjene IKT-a u obrazovnim i poslovnim procesima u 10% škola u Republici Hrvatskoj.
Specifični cilj pilot projekta e-Škole jest pilotirati organizacijske, tehnološke i obrazovne koncepte uvođenja IKT-a u obrazovne i poslovne procese u odabranim školama kroz dvije školske godine te na temelju iskustva pilotiranja razviti strategiju za implementaciju sustava digitalno zrelih škola u cijelom sustavu osnovnog i srednjeg obrazovanja u Republici Hrvatskoj, odnosno za primjenu u drugoj fazi projekta (2018.-2022.).
U digitalno zrelim školama adekvatna uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) doprinosi:
Iskustva na sličnim europskim projektima informatizacije poslovnih i nastavnih procesa nameću neophodnost usklađene implementacije, kako infrastrukturnih, tako i uslužno-obrazovnih dijelova projekta, sa sviješću da je temelj obrazovanja nastavnik, a primarni fokus učenik. Stoga je neophodno da podrška i obrazovanje nastavnika i školskog osoblja prethodi ostalim aktivnostima u projektu, potom teče simultano, a na kraju i nadživi ostale aktivnosti unutar projekta. Bez osnaženih nastavnika i školskog osoblja, sposobnih i spremnih za nove tehnologije, usluge i pristupe poučavanju, infrastruktura će ostati neiskorištena, a usluge i sadržaji razvijeni unutar projekta – odbačeni.
Obje faze projekta financiraju se većim dijelom (85%) iz strukturnih fondova Europske unije. Obzirom na posebnost cilja projekta e-Škole, njegova je provedba iz implementacijskih razloga razdvojena na dva strateška projekta, koji se financiraju i provode kroz dva različita operativna programa:
Ukupna vrijednost pilot projekta e-Škole je 306.851.518 kn, od čega je EU financiranje 193.688.730 kn (Europski fond za regionalni razvoj – EFRR) i 67.135.060 kn (Europski socijalni fond – ESF) te nacionalno sufinanciranje 46.027.727 kn.
Pilot projekt se provodio od 1. ožujka 2015. do 31. kolovoza 2018. godine.
Pilot projekt u svrhu unaprjeđenja oralnog zdravlja djece:
Obavijest za roditelje
Obavijest za učenike
Uplate za klima uređaje na:
IBAN HR2524020061100109073
Model - Poziv na broj: 00 65268
Opis: Za klime u RN MŠ
PUČKO OTVORENO
PROJEKT RAČUNALNE E-EDUKACIJE SA SLOBODNIM PRISTUPOM
DEBRA - društvo oboljelih od bulozne epidermolize