« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Oglasna ploča
U tijeku je preseljenje na novu web stranicu. Postoji mogućnost da pojedine informacije nisu ažurirane.
Važna obavijest
Odluka o donošenju Protokola o kontroli ulaska i izlaska u školsku ustanovu
Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama
Smjernice za razgovor s djecom o teškim temama u povodu nasilja u zagrebačkoj osnovnoj školi
Nastava u drugom polugodištu počinje u utorak 7. siječnja 2025.
Medijska pismenost u našoj školi
Mjesec svibanj započeo je u znaku medijske pismenosti. Naime, u tjednu od 2. do 8. svibnja obilježili su se 5. Dani medijske pismenosti, a naša se škola svojim programima i aktivnostima i ove godine uključila u obilježavanje manifestacije kojoj je cilj osvijestiti javnost o važnosti medijske pismenosti i osigurati što većem broju građana prilike za učenje o medijima. Naglasak je ove godine stavljen na kritičko razmišljanje, razumijevanje kako mediji funkcioniraju, prepoznavanje dezinformacija te razumijevanje utjecaja influencera, prikrivenog oglašavanja i algoritama koji određuju koje informacije i sadržaji nam se nude na internetu i društvenim mrežama. U nastavku pogledajte koje smo aktivnosti organizirali u našoj školi…
Učiteljica Ana Manjaka i učenici 5.e i 6.e razreda gledali su i analizirali najnovije filmove za učenike osnovne škole s portala Filmska naSTAVa - dokumentarni film „Buđenje za pamćenje“ i animirane filmove „“Pjevajuća vešmašina“, „Kopači zlata“ i U gori raste zelen bor“.
Učiteljica Petra Domaćinović i učenici 5.a i 5.b razreda tijekom dodatne i redovne nastave Hrvatskog jezika gledali su, analizirali i interpretirali film "Moj dida je pao s Marsa".
Školska knjižničarka Mona Othman održala je predavanje za roditelje s temom „Kako roditelji mogu podržati djecu u svijetu medija?“. Naglasak predavanja bio je na ulozi roditelja u razvijanju medijske pismenosti djece s praktičnim savjetima te prijedlozima literature o toj temi iz fonda školske knjižnice i preporukom korisnih mrežnih stranica i online priručnika za roditelje. U dogovoru s razrednicima predavanje je održano za roditelje učenika pojedinih trećih i četvrtih razreda te za roditelje učenika svih petih razreda.
Za učenike 1.a razreda u školskoj je knjižnici organizirana radionica „Uvod u medije“. Uz interaktivnu „Slikovnicu o medijima“, učenici su učili o razlici između svijeta medija i stvarnoga svijeta, ali i o knjizi i slikovnici kao mediju i njezinim osnovnim dijelovima.
Učenici članovi Knjižničnoga kluba, u dogovoru sa svojom voditeljicom školskom knjižničarkom, odlučili su temi medijske pismenosti posvetiti cijeli svibanj istražujući i raspravljajući o utjecaju i prožimanju knjige (tradicionalnog medija) i novih medija (društvenih mreža i platforma za dijeljenje videosadržaja). U tom kontekstu istražuju i analiziraju fenomene kao što su „#booktok“, „book influenceri“ i videonajave knjiga.
Pilot projekt u svrhu unaprjeđenja oralnog zdravlja djece:
Obavijest za roditelje
Obavijest za učenike
Uplate za klima uređaje na:
IBAN HR2524020061100109073
Model - Poziv na broj: 00 65268
Opis: Za klime u RN MŠ
PUČKO OTVORENO
PROJEKT RAČUNALNE E-EDUKACIJE SA SLOBODNIM PRISTUPOM
DEBRA - društvo oboljelih od bulozne epidermolize