2024-11-11 13:31:24

Listopad i studeni u znaku umjetnosti i kulture iz Ruksaka

Već tradicionalno i u ovoj školskoj godini naša škola sudjeluje u projektu Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja "Ruksak (pun) kulture" - nacionalnom dopunskom programu potpore kurikulumu u vrtićima, osnovnim i srednjim školama. 

U sklopu projekta našu su školu tijekom listopada i studenog posjetila čak tri kulturno-umjetnička programa. Sviralo se, slikalo i plesalo, a više o programima pročitajte u nastavku...

Fotografije s radionica možete pogledati u školskoj fotogaleriji.


Učenici 5. razreda 15. listopada imali su priliku sudjelovati u programu "Videoigranje s umjetnošću". Radi se o autorskom projektu dvojca pod nazivom "Digital twin" koji čine Filip Merčep i Boy van Ooijen. Dvojica udaraljkaša i pasioniranih glazbenika s bogatim iskustvom u elektroničkoj glazbi. Glavna ideja je spojiti umjetnost i tehnologiju u formi interaktivne izložbe i koncerta, a s obzirom na to da je naglasak stavljen na približavanje ove tematike publici, osobito mladima, integralni dio projekta čine i edukativne radionice.

Područne škole u Loparu i Kamporu 21. i 22. 10. posjetile su muzejske pedagogonje iz Muzeja za umjetnost i obrt u Zagrebu s radionicom "Nosim umjetnost". Radionica započela je edukativnim dijelom u kojem se učenicima ustanova muzeja, njezina misija i društvena funkcija. Predstavljen im je presjek zbirki Muzeja za umjetnost i obrt, kao i pojedini predmeti, njihove priče i zanimljivosti. Osnovna aktivnost bila je nadahnuta fundusom Muzeja za umjetnost i obrt. Učenici su odabrali pojedine predmete iz Muzeja, izradili njihove skice te ih potom bojama i flomasterima za tkaninu naslikali na bijele majice. Uz dovršene slike, pomoću šablona za slova, dodali su natpis „Nosim umjetnost!“.

Plesni centar Tala 6. 11. posjetio je PŠ Barbat s interaktivnom plesnom predstavom "Polygon".
Poligon je figura koja nastaje spajanjem najmanje tri točke/izvođača na jednoj površini. To je prostor unutar kojeg se događa radnja, akcija, igra, pokret. Prostor u kojem se kreće po određenim pravilima, kroz interaktivnu igru. Pravila nastaju tokom same izvedbe na način da izvođači i publika/djeca sudjeluju u pojedinim scenskim igrama. Predstava govori o tijelu i pojedincu, odnosima i podršci unutar grupe, o ograničenjima i preprekama koje trebamo svladati. Djeca uče koliko je potrebna upornost, pažnja, suradnja i podrška unutar zajednice, koliko je važno poštivati drugoga te cijeniti različitosti.

 


Osnovna škola Ivana Rabljanina Rab