preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Kalendar rada šk.god 2023./24.

 

 

 

Prijam roditelja

Raspored prijama roditelja možete provjeriti ovdje

Brojač posjeta
Ispis statistike od 18. 12. 2011.

Ukupno: 773524
Ovaj mjesec: 3517
Ovaj tjedan: 597
Danas: 86
Martina Buza Vidas

VI. a, b, c

VIII. a, b, c


 

Nešto o matematici - Za roditelje

 

... 'Ako sam s nekim predmetom u školi imao problema, onda je to bila matematika', 'Profesori iz matematike su uvijek jako strogi'.

Jeste li pomislili da nije baš najmudrije to govoriti pred djetetom koje je u razvoju, koje vas oponaša u svakom trenutku pa i tom? Jeste li stali u obranu vašeg mališana kad je pitanju matematika i njegova slaba ocjena prisjećajući se sebe i svoje profesorice? Možda ste mu odobrili neuspjeh na račun 'teške matematike' i 'prestroge učiteljice'?

A s druge pak strane, postavljaju se pitanja: 'Zašto mnoga djeca nemaju problema s matematikom i zašto postoje matematičke škole u koje se prijavljuje tri puta veći broj učenika nego što ih mogu primati?'

 

Ovo je bio samo primjer kako se na stvari može gledati iz različitog kuta, a što se tiče svladavanja matematike u osnovnoj školi, stvari su ovakve:

  • matematika je samo jedan od predmeta i ocjenjuje se ocjenom od 1 do 5 (moraju li svi imati 5 ?!)
  • osim pažljivog praćenja nastave, potrebno je dosta vježbati i redovito pisati domaće zadaće (a znamo kako to ide s prepisivanjem zadaća u školi)
  • matematika je sve oko nas i možemo se složiti s činjenicom da je učitelj taj koji je može djeci približiti i povezati sa životom
  • kad se pojavi potreba za instrukcijama, roditelj bezuvjetno vjeruje instruktoru (pa makar to bio student 1. godine !), ali sumnja u metodiku učitelja
  • uvijek je matematika 'kriva' kad opći uspjeh 'visi' pa su česte pojave da učenik dobije na poklon ocjenu više, a kasnije nastupe problemi jer se on saživi s tim da toliko i zavređuje (onda je kriva učiteljica koja ga nije naučila)
  • činjenica je da matematika iziskuje veliku usredotočenost na sadržaj, kontinuiet u radu učenika, logičko razmišljanje, ali i automatizam (no predrasude ponekad sve to zakoče i učenikove sposobnosti uopće ne dođu do izražaja)

 

PA SE ZATO DOGAĐA:

  • da ne znamo izračunati 20% sniženje neke cijene
  • da ne znamo koliko će nas koštati 30 dag šunke kojoj je cijena 90 kuna po kg
  • da ne znamo izračunati za koliko ćemo prijeći 340 km ako vozimo 80 km na sat
  • da ne znamo kupiti tapete za zid ako je prostorija veličine 3 x 4 metra
  • da nam nije jasno koliko boje moramo kupiti za bojanje zida kuhinje kad je pakirana po kilu
  • da na 'Milijunašu' ne znamo definiciju Pitagorinog poučka ili koliko 3 dana imaju minuta
  • da ne znamo odrediti tri četvrtine nekog materijala ili doliti dvije trećine vode u boju za tkaninu

 

 

 

 

 

 

Drugim riječima, budimo mi ti, kao roditelji, koji ćemo u svakodnevnim situacijama djeci davati do znanja koliko je važno učiti i naučiti matematiku, i to ne zbog profesorice, ne zbog ocjene, već zbog sebe.

A MATEMATIKU U ŠKOLI PREPUSTIMO ONIMA KOJI SU SE ZA TO ŠKOLOVALI.

 

 


Tražilica



Izdvojeno



 

 


UPUTE ZA KORIŠTENJE E-DNEVNIKA


Školska prehrana


Pilot projekt u svrhu unaprjeđenja oralnog zdravlja djece: 

Obavijest za roditelje
Obavijest za učenike


Uplate za klima uređaje na:

IBAN HR2524020061100109073

Model - Poziv na broj: 00  65268

Opis: Za klime u RN MŠ


Naša postignuća

Dva zlata, dva srebra i bronca na državnom natjecanju "More je živo" (šk.god. 2014./15.)

Zlato na državnom natjecanju iz pružanja prve pomoći (šk.god. 2014./15.)

Srebro na državnom natjecanju u futsalu (šk.god. 2014./15.)


Korisne poveznice

PUČKO OTVORENO 

PROJEKT RAČUNALNE E-EDUKACIJE SA SLOBODNIM PRISTUPOM


DEBRA - društvo oboljelih od bulozne epidermolize





preskoči na navigaciju