Listopad i studeni u znaku umjetnosti i kulture iz Ruksaka

Već tradicionalno i u ovoj školskoj godini naša škola sudjeluje u projektu Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja “Ruksak (pun) kulture” – nacionalnom dopunskom programu potpore kurikulumu u vrtićima, osnovnim i srednjim školama.  U sklopu projekta našu su školu tijekom listopada i studenog posjetila čak tri kulturno-umjetnička programa. Sviralo se, slikalo i plesalo, a više o programima pročitajte u nastavku… Fotografije s radionica možete pogledati u školskoj fotogaleriji.


Učenici 5. razreda 15. listopada imali su priliku sudjelovati u programu “Videoigranje s umjetnošću”. Radi se o autorskom projektu dvojca pod nazivom “Digital twin” koji čine Filip Merčep i Boy van Ooijen. Dvojica udaraljkaša i pasioniranih glazbenika s bogatim iskustvom u elektroničkoj glazbi. Glavna ideja je spojiti umjetnost i tehnologiju u formi interaktivne izložbe i koncerta, a s obzirom na to da je naglasak stavljen na približavanje ove tematike publici, osobito mladima, integralni dio projekta čine i edukativne radionice.

Područne škole u Loparu i Kamporu 21. i 22. 10. posjetile su muzejske pedagogonje iz Muzeja za umjetnost i obrt u Zagrebu s radionicom “Nosim umjetnost”. Radionica započela je edukativnim dijelom u kojem se učenicima ustanova muzeja, njezina misija i društvena funkcija. Predstavljen im je presjek zbirki Muzeja za umjetnost i obrt, kao i pojedini predmeti, njihove priče i zanimljivosti. Osnovna aktivnost bila je nadahnuta fundusom Muzeja za umjetnost i obrt. Učenici su odabrali pojedine predmete iz Muzeja, izradili njihove skice te ih potom bojama i flomasterima za tkaninu naslikali na bijele majice. Uz dovršene slike, pomoću šablona za slova, dodali su natpis „Nosim umjetnost!“.

Plesni centar Tala 6. 11. posjetio je PŠ Barbat s interaktivnom plesnom predstavom “Polygon”.
Poligon je figura koja nastaje spajanjem najmanje tri točke/izvođača na jednoj površini. To je prostor unutar kojeg se događa radnja, akcija, igra, pokret. Prostor u kojem se kreće po određenim pravilima, kroz interaktivnu igru. Pravila nastaju tokom same izvedbe na način da izvođači i publika/djeca sudjeluju u pojedinim scenskim igrama. Predstava govori o tijelu i pojedincu, odnosima i podršci unutar grupe, o ograničenjima i preprekama koje trebamo svladati. Djeca uče koliko je potrebna upornost, pažnja, suradnja i podrška unutar zajednice, koliko je važno poštivati drugoga te cijeniti različitosti.

Pročitajte još

Eko grupa obilježila Svjetski dan voda

Eko grupa obilježila Svjetski dan voda

Uoči Svjetskog dana voda koji se obilježava 22. ožujka članovi Eko grupe poslušali su predavanje o važnosti očuvanja pitke vode. Predavanje su održali zaposlenici Nastavnog Zavoda za javno zdravstvo Ispostave Rab 19.3.2025. u našoj školi. Učenici su imali prilike...

Skip to content