Listopad i studeni u znaku umjetnosti i kulture iz Ruksaka

Već tradicionalno i u ovoj školskoj godini naša škola sudjeluje u projektu Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja “Ruksak (pun) kulture” – nacionalnom dopunskom programu potpore kurikulumu u vrtićima, osnovnim i srednjim školama.  U sklopu projekta našu su školu tijekom listopada i studenog posjetila čak tri kulturno-umjetnička programa. Sviralo se, slikalo i plesalo, a više o programima pročitajte u nastavku… Fotografije s radionica možete pogledati u školskoj fotogaleriji.


Učenici 5. razreda 15. listopada imali su priliku sudjelovati u programu “Videoigranje s umjetnošću”. Radi se o autorskom projektu dvojca pod nazivom “Digital twin” koji čine Filip Merčep i Boy van Ooijen. Dvojica udaraljkaša i pasioniranih glazbenika s bogatim iskustvom u elektroničkoj glazbi. Glavna ideja je spojiti umjetnost i tehnologiju u formi interaktivne izložbe i koncerta, a s obzirom na to da je naglasak stavljen na približavanje ove tematike publici, osobito mladima, integralni dio projekta čine i edukativne radionice.

Područne škole u Loparu i Kamporu 21. i 22. 10. posjetile su muzejske pedagogonje iz Muzeja za umjetnost i obrt u Zagrebu s radionicom “Nosim umjetnost”. Radionica započela je edukativnim dijelom u kojem se učenicima ustanova muzeja, njezina misija i društvena funkcija. Predstavljen im je presjek zbirki Muzeja za umjetnost i obrt, kao i pojedini predmeti, njihove priče i zanimljivosti. Osnovna aktivnost bila je nadahnuta fundusom Muzeja za umjetnost i obrt. Učenici su odabrali pojedine predmete iz Muzeja, izradili njihove skice te ih potom bojama i flomasterima za tkaninu naslikali na bijele majice. Uz dovršene slike, pomoću šablona za slova, dodali su natpis „Nosim umjetnost!“.

Plesni centar Tala 6. 11. posjetio je PŠ Barbat s interaktivnom plesnom predstavom “Polygon”.
Poligon je figura koja nastaje spajanjem najmanje tri točke/izvođača na jednoj površini. To je prostor unutar kojeg se događa radnja, akcija, igra, pokret. Prostor u kojem se kreće po određenim pravilima, kroz interaktivnu igru. Pravila nastaju tokom same izvedbe na način da izvođači i publika/djeca sudjeluju u pojedinim scenskim igrama. Predstava govori o tijelu i pojedincu, odnosima i podršci unutar grupe, o ograničenjima i preprekama koje trebamo svladati. Djeca uče koliko je potrebna upornost, pažnja, suradnja i podrška unutar zajednice, koliko je važno poštivati drugoga te cijeniti različitosti.

I ove godine naši mali „Englezi“ iz četvrtih razreda okušavaju se u zahtjevnom zadatku sricanja riječi na engleskom jeziku.  

Tijekom 1. polugodišta ove školske godine, učitelji engleskog jezika u četvrtim razredima na našem otoku (Petra Golubovac, Neven Kliček i Sanela Lolić), provode sa svojim učenicima razredni projekt „Spelling Bee“.  

Prvi krug je završen u studenom, kada smo dobili sedmero finalista:  Phillip Heinrich i Jakov Jakuc (PŠ Lopar), Toni Gabrić (PŠ Supetarska Draga),  Josip Umiljenović (4.a),  Fran Lupić (4.b), Kristofor Matić (PŠ Banjol) i Nika Debelić (PŠ Barbat).  

Oni će „ukrstiti jezike“ u matičnoj Školi, 16. prosinca 2024. u 12:30 sati u prostoru BIC-a, gdje će sudjelovati u finalu koje omogućuje vrijedne nagrade za prva tri mjesta, ali i utješne nagrade za ostale sudionike finala.  

Ovim putem pozivamo sve učenike koji su sudjelovali u projektu, njihove roditelje i prijatelje da nam se pridruže i navijaju za svoje favorite.  

Bee there, or bee square! 

Pročitajte još

Skip to content