« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Oglasna ploča
U tijeku je preseljenje na novu web stranicu. Postoji mogućnost da pojedine informacije nisu ažurirane.
Važna obavijest
Odluka o donošenju Protokola o kontroli ulaska i izlaska u školsku ustanovu
Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama
Smjernice za razgovor s djecom o teškim temama u povodu nasilja u zagrebačkoj osnovnoj školi
Nastava u drugom polugodištu počinje u utorak 7. siječnja 2025.
Međupredmetni projekt koji povezuje i ostvaruje pravi smisao škole za život - Brno 2.-5.12.2019.
Odlučili smo prezentirati školski projekt našoj prijateljskoj školi Jasanova iz Brna, s kojom već punih deset godina ostvarujemo izuzetno kvalitetnu suradnju. Stoga je 32 učenika, polaznika eko grupe i dodatne nastave iz katoličkog vjeronauka, u pratnji učitelja Edite Duzić Sušić, Matije Markovića i Antonia Šarina od 2. do 5. prosinca sudjelovalo na učeničkoj razmjeni i prezentaciji školskog projekta u Brnu.
Promjene u školstvu poziv su i poticaj na kvalitetan, životan i stvaralački rad u školi. Smisao učenja nije puko usvajanje činjenica koje se brzo zaboravljaju. Umjesto suhoparnih predavanja nakana je mnogih učitelja učiniti nastavu doista korisnom i zanimljivom. Dakako, kvalitetnoj nastavi doprinose svi, i učenici i učitelji, svi djelatnici škole, uključujući roditelje kao suradnike u odgoju i obrazovanju njihove djece.
U tom smislu međupredmetna korelacija označava povezivanje nastavnih predmeta zbog određenog cilja, sadržaja ili projekta. Istovremeno ona (interdisciplinarnost) traži poseban angažman učitelja i učenika. Ne radi se tu o improvizaciji niti pomodarstvu, već o pozivu na kvalitetnu i suvremenu nastavu. Naime, za učenike je veoma značajno, korisno i potrebno naučiti povezivati jer se povezujući gradivo više predmeta, uz razumijevanje i primjenu, mnogo lakše uči i pamti. S druge pak strane povezivanje predmeta pretpostavlja motiviranost i spremnost profesora (i učenika) na suradnju uz dovoljno otvorenosti, znanja i povjerenja.
Jedan primjer ovakve prakse prisutan je i u osnovnoj školi Ivana Rabljanina. Naime, s početkom ove školske godine izrađen je od strane učiteljice Ivane Rimac i učitelja Antonia Šarina i započeo s provođenjem školski projekt pod nazivom “Voda-kap koja život znači”. On uključuje dva nastavna predmeta: biologiju i katolički vjeronauk, svojevrsnu fiziku i metafiziku, te tako integralno pristupa stvarnosti ekologije kao suvremene paradigme odgoja.
I dok biologija s jedne strane analizira uzroke i posljedice čovjekova utjecaja na stvoreni svijet (prirodu) teologija razmišlja i pokušava poticati da svojim djelovanjem čovjek bude su-kreator stvorenoga i suradnik u djelu stvaranja, a isto tako govori i o (unutarnjoj) ekologiji ljudske duše kao preduvjetu sveg izvanjskog djelovanja.
Važnost ovoga projekta, koji u konkretnoj zbiljnosti ostvaruje najpozitivnije učinke odgoja, prepoznalo je Ministarstvo znanosti i obrazovanja, koje je s maksimalnim novčanim iznosom podržalo ostvarivanje zacrtanih ciljeva samog projekta. Tu svakako valja spomenuti i roditelje bez čije suradnje i povjerenja svako naše djelovanje ne bi upotpunosti ostvarivalo pravi odgojni učinak.
Odlučili smo ovaj primjer dobre prakse prezentirati našoj prijateljskoj školi Jasanova iz Brna, s kojom već punih deset godina ostvarujemo izuzetno kvalitetnu suradnju. Stoga je 32 učenika, polaznika eko grupe i dodatne nastave iz katoličkog vjeronauka, u pratnji učitelja Edite Duzić Sušić, Matije Markovića i Antonia Šarina od 2. do 5. prosinca sudjelovalo na učeničkoj razmjeni i prezentaciji školskog projekta u Brnu. Uz njih ovoga su puta, s obzirom na lijepu obljetnicu, sudjelovali i ravnateljica škole Anamari Šarin, te dr. Daniela Glažar Ivče ispred NZZJZ i Robert Potočnjak kao predstavnik komunalnog poduzeća DUNDOVO, s kojima škola u sklopu navedenog projekta ostvaruje dugogodišnju uspiješnu suradnju.
Četiri dana, predanim zauzimanjem ravnatelja mag. Přemysla Jeřábeka, bila su ispunjena razmjenom iskustava i mnogobrojnim aktivnostima kojima su i učenici i učitelji postigli izvrsnu povezanost sa svojim kolegama. Zajedništvo temeljeno na međusobnom poštovanju postalo je za učenike iskustveno načelo odgoja i obrazovanja, a jedina je razlika ovaj puta bila u tome što se to nije događao u redovito pretpostavljenom prostoru školskih učionica u vremenskom okviru od 45 minuta, već se protezalo kroz čitav dan i time ostvarivalo izvorni smisao škole koja se smješta u konkretan trenutak i osposobljava za život.
Nadamo se da će suradnja između naših škola potrajati, te se zahvaljujući obostranim inicijativama uskoro i još više učvrstiti kroz programe Erasmus+, što će nam omogućiti školsko partnerstvo kroz učeničke razmjene, kao i razmjene nastavnog osoblja.
Pilot projekt u svrhu unaprjeđenja oralnog zdravlja djece:
Obavijest za roditelje
Obavijest za učenike
Uplate za klima uređaje na:
IBAN HR2524020061100109073
Model - Poziv na broj: 00 65268
Opis: Za klime u RN MŠ
PUČKO OTVORENO
PROJEKT RAČUNALNE E-EDUKACIJE SA SLOBODNIM PRISTUPOM
DEBRA - društvo oboljelih od bulozne epidermolize